Velká kniha čůrání

Čau lidi!
Je to tady! Knížka o čůrání je v tiskárně! Již brzy si jí budete moci pořídit domů!
Velká kniha čůrání je moje první autorská kniha, kterou jsem dělal původně jako semestrální práci v zimním semestru. Byla vystavená na školní výstavě Artsemestr, kde ji náhodou objevil Adam Gebrian, který ji poslal na svůj Facebook profil, který sleduje spousta lidí (za což velmi děkuji). Tohle pak vyústilo v pozvání na Pecha Kucha night Prague v kině Aero, kde jsem mohl mluvit o knize.


Já jsem si sice záznam z Aera ještě nepustil, ale viděl ho Joachim Dvořák z nakladatelství Labyrint a nabídl mi vydání knihy. Knížku jsme dali dohromady (má nyní 32 nových stran) a poslali do tisku.

Mezitím se začala odehrávat druhá část příběhu - video z Pecha Kuchy totiž viděla i Jana Burešová z týmu festivalu Vyšehrátky a napsala mi, jestli bych nechtěl výstavu čůrání. To jsem teda bral a výsledek toho je:

Velká kniha čůrání vychází 5.září! Křest a vernisáž výstavy bude v 18:00 na festivalu Vyšehrátky!














































Čůrání také na plakátech po Praze! Autor plakátů Vojta Vavřín

2 comments:

  1. Při nakupování vánočních dárků na mě z regálu vykoukla a musela jsme ji koupit rovnou dvakrát.. parádně zpracovaná, jak obsahově - fakt jsem se pobavila, tak i co se týká ilustrací!

    ReplyDelete
  2. Myslím, že mé děti by se u knihy dobře pobavily a přemýšlím, jestli by si všimly, že teda vůbec nemyslíš na holky:-) Jinak dobrá práce!

    ReplyDelete